Seizoen opening 55+ sept. 2024

Welkom bij onze speciale Seizoensopening 55+!

Bij Sportvereniging NAKS zijn we verheugd om onze 55+ leden te verwelkomen voor een speciale seizoensopening. Tijdens dit evenement zullen we verschillende leuke activiteiten organiseren om samen plezier te hebben en actief te blijven.

Wat voor speciale activiteiten vinden plaats tijdens de Seizoensopening 55+?

Tijdens onze Seizoen opening 55+  hebben we leuke oefeningen en spelletjes georganiseerd in en om het zwembad Haestinge om iedereen actief te houden en te laten genieten van beweging in een gezellige sfeer.  Plezier samen met andere leden!

Zijn er speciale aanbiedingen of kortingen beschikbaar tijdens de Seizoensopening 55+?

Ja! Tijdens onze Seizoensopening 55+ bieden we gratis proeflessen aan voor alle activiteiten die we aanbieden. Dit is een geweldige kans om kennis te maken met onze lessen en te ontdekken wat het beste bij jou past.

Kom langs en doe mee aan onze Seizoensopening 55+!

Geniet van leuke activiteiten, maak nieuwe vrienden en blijf actief en gezond. Schrijf je vandaag nog in voor onze gratis proeflessen!

Welkom

Meld u aan